Verzenden en retourneren

Verzenden

Elke bestelling wordt dezelfde werkdag of de werkdag erna verzonden. Hierdoor ontvang je je bestelling meestal binnen 1 á 3 werkdagen. Het standaard verzendtarief binnen Nederland bedraag €5,95. Deze kosten worden verrekend in de check-out. Bestellingen boven de €75 worden gratis verzonden binnen Nederland. 

Wij bieden ook persoonlijke levering aan indien de bestelling in Weert of omstreken* dient te worden geleverd. In geval van persoonlijke bezorging, ontvang je een What's-app bericht waarbij we samen afspreken wanneer de bestelling geleverd kan worden. 

Retourneren

Indien je bestelling niet naar wens is, mag je deze retourneren binnen 14 dagen volgens de volgende stappen.

  • Het retouradres is: Kammerstraat 3, 6006 NZ te Weert.
  • Je hebt het artikel 14 dagen op zicht. Hierna wordt de koopovereenkomst definitief.
  • De retourkosten zijn voor eigen rekening en dienen voldoende gefrankeerd te zijn.
  • Producten zijn ongebruikt, onbeschadigd en in originele verpakking. 
  • Retourzendingen blijven de verantwoordelijkheid van de verzender tot daadwerkelijke ontvangst. Tip: Bewaar je verzendbewijs!
  • Je ontvangt binnen 14 werkdagen het aankoopbedrag terug via de betaalmethode zoals deze bij aankoop is gehanteerd.
  • Wil je een artikel ruilen? Neem hiervoor contact met ons op via de mail.

Let op:
Een klacht moet binnen 2 dagen na ontvangst gemeld zijn via een e-mail aan info@blossboutique.nl alvorens deze naar ons retour wordt gestuurd. Wanneer de klacht binnen twee dagen bij ons gemeld wordt, zorgen wij voor een passende oplossing. Buiten deze termijn kunnen wij helaas geen garanties bieden. Wij streven ernaar om binnen twee werkdagen contact met je op te nemen.
Wanneer er gebruik gemaakt is van een actie die gebonden is aan een minimum aankoopbedrag en dit bedrag na het retourneren van een artikel niet wordt behaald, wordt de prijs verrekend met het terug te storten bedrag of wordt het eventuele gratis artikel ook retour verwacht.